De uitdaging

LiveChat Service is de chatpartner voor alle bedrijven met veel klantcontact. De klanten van LiveChat Service hadden echter behoefte aan meer inzicht in de efficiënte, effectieve en soms salesgerichte dienst. Hoe kan The Pumphouse een tool ontwikkelen die ruim voldoet aan deze klantwensen en tevens extra voordelen oplevert voor LiveChat Service?
De aanpak

The Pumphouse adviseerde het gebruik van een Chat Dashboard: software dat overzicht en inzicht geeft in alle chats per klant, tag, periode en bron. De voordelen op een rij:

- Automatische verzending van chats per e-mail
- Accountmanagement systeem voor klanten en beheerder
- Statistieken in grafieken zoals aantal chats, sales, duur en andere informatie
- Functionaliteiten om chats en statistieken te downloaden in Excel en/of PDF


Het resultaat

Door het volledig geautomatiseerde dashboard waarin alle gewenste informatie is terug te vinden, is LiveChat Service nu nog succesvoller in het verkopen van hun diensten. Het creëren van een optimale dienst, waarin de klant het uitgangspunt is, heeft hieraan bijgedragen. Bovendien kan LiveChat Service nu zonder de hulp van extra personeel meer chats aan. Ook tijdens piekmomenten!

  • Liselore Stuut
    Henny is een gedreven en gepassioneerde marketeer met veel ervaring in/met technologie en dienstverlening. IJzersterk in het ontwikkelen van strategische visie en kan mensen met die visie op een natuurlijke manier inspireren en enthousiasmeren.
    Liselore Stuut
    Tulipa Media
  • Willem Beltman
    De samenwerking met Jan-Willem was prettig, het resultaat: het juiste interactieve design. Hij is communicatief sterk en maakt slimme strategische keuzes.
    Willem Beltman
    Beltman Software
  • Kiki Weber
    Met Jan-Willem heb ik dagelijks contact gehad om alles in goede banen te leiden. Ten alle tijden goed bereikbaar, snel handelen en duidelijke communicatie. Het was een erg fijne samenwerking met een vlekkeloos resultaat!
    Kiki Weber
    PepsiCo