De uitdaging
Vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen voor het verhuur van zalen van het gloednieuwe GIST-restaurant in Delft kwam de vraag voor overzicht en een passende oplossing voor de vaak zakelijke aanvragers voor een geschikte ruimte. The Pumphouse werd gevraagd om een systeem te bouwen waarmee bezoekers laagdrempelig een zaal kunnen reserveren en aanpassen. Daarnaast mocht de optie voor het automatisch genereren van offerte en factuur niet ontbreken.
De aanpak
Luisterend naar de wensen van De GIST bouwde The Pumphouse een maatwerkoplossing binnen de bestaande website. Het resultaat is een gebruiksvriendelijke applicatie die functioneert als een eenvoudige reserveringsmodule. Dit systeem biedt klanten de mogelijkheid in enkele stappen een passende zaal te selecteren en te in te boeken op de gewenste datum.


Het resultaat
Door het toevoegen van een online reserveringsysteem is de dienstverlening voor de zakelijke en particuliere markt verbeterd, de tevredenheid door bestaande klanten vergroot en de conversie gestegen. Bijkomend voordeel van deze realisatie is dat de interne afhandeling van het verkoopproces efficiënter verloopt en zo enorm veel tijdswinst oplevert.
