De uitdaging

Vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen voor het verhuur van zalen van het gloednieuwe GIST-restaurant in Delft kwam de vraag voor overzicht en een passende oplossing voor de vaak zakelijke aanvragers voor een geschikte ruimte. The Pumphouse werd gevraagd om een systeem te bouwen waarmee bezoekers laagdrempelig een zaal kunnen reserveren en aanpassen. Daarnaast mocht de optie voor het automatisch genereren van offerte en factuur niet ontbreken.
De aanpak

Luisterend naar de wensen van De GIST bouwde The Pumphouse een maatwerkoplossing binnen de bestaande website. Het resultaat is een gebruiksvriendelijke applicatie die functioneert als een eenvoudige reserveringsmodule. Dit systeem biedt klanten de mogelijkheid in enkele stappen een passende zaal te selecteren en te in te boeken op de gewenste datum.


Het resultaat

Door het toevoegen van een online reserveringsysteem is de dienstverlening voor de zakelijke en particuliere markt verbeterd, de tevredenheid door bestaande klanten vergroot en de conversie gestegen. Bijkomend voordeel van deze realisatie is dat de interne afhandeling van het verkoopproces effici├źnter verloopt en zo enorm veel tijdswinst oplevert.

  • Liselore Stuut
    Henny is een gedreven en gepassioneerde marketeer met veel ervaring in/met technologie en dienstverlening. IJzersterk in het ontwikkelen van strategische visie en kan mensen met die visie op een natuurlijke manier inspireren en enthousiasmeren.
    Liselore Stuut
    Tulipa Media
  • Willem Beltman
    De samenwerking met Jan-Willem was prettig, het resultaat: het juiste interactieve design. Hij is communicatief sterk en maakt slimme strategische keuzes.
    Willem Beltman
    Beltman Software
  • Kiki Weber
    Met Jan-Willem heb ik dagelijks contact gehad om alles in goede banen te leiden. Ten alle tijden goed bereikbaar, snel handelen en duidelijke communicatie. Het was een erg fijne samenwerking met een vlekkeloos resultaat!
    Kiki Weber
    PepsiCo